DOSTAWA I ZAMÓWIENIE

Jakie macie formy dostawy?

Odebrać zamówiony towar możesz osobiście- wtedy nie ponosisz żadnych kosztów.Oferujemy także wysyłkę kurierską. Współpracujemy z operatorem Apaczka.pl - możemy więc wysłać Ci towar praktycznie dowolnym kurierem : Pocztex, DHL, DPD, Fedex, Inpost. Możesz wybrać którego preferujesz lub wyślemy Ci zamówienie jednym z nich . Małe przesyłki możesz także otrzymać do paczkomatu  Inpox

Ile trwa dostawa?

Czas dostawy zależy jest od dostępności produktu. Staramy się aby były dostępne od ręki - wtedy dostawa to maksymalnie 1-2 dni robocze. W przypadku kiedy dostępność produktu opisana jest na zamówienie zalecamy spytać o termin przed złożeniem Zamówienia. Można to zrobić poprzez cat, mailowo lub telefonicznie

Faktura czy paragon?

Standardowo do zamówienia wystawiamy paragon. Jeśli chcesz otrzymać fakturę wypełnij odpowiednie pola (dane firmy,nip) podczas tworzenia zamówienia . Jeśli tego nie zrobiłeś możesz jeszcze dosłać te dane mailowo- musisz to jednak zrobić przed wysyłką towaru

Jak zwrócić lub wymienić towar?

Pełną politykę zwrotów , regulamin czy odstąpienie od umowy znajdziesz pod poniższymi linkami : 

 

PŁATNOŚCI i OBSŁUGA SKLEPU

Jakie mamy dostępne formy płatności ?

Masz możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze, przelewu tradycyjnego - wszystkie dane otrzymasz na końcu procesu zamówienia towaru. Zamówienie zostanie zostanie zaakceptowane po zatwierdzeniu Twojego przelewu na naszym koncie. Możesz także  zapłacić poprzez system transakcyjny PayPal lub Tpay. W obu przypadkach księgowanie jest praktycznie natychmiastowe więc zaakceptowanie  zamówienia może nastąpić niezwłocznie

Co to jest Lista Życzeń??

Lista Życzeń to zakładka w której możesz zapisywać produkty którymi jesteś zainteresowany aby w późniejszym czasie móc w szybki sposób dodać je do koszyka i zrealizować zamówieie

Czy można negocjować rabaty?

Jeśli jesteś Wykonawcą systemów hvac ( wentylacji, klimatyzacji, ogrzewania)  możesz uzyskać rabat handlowy na oferowane przez nas produkty. Jeśli jesteś osobą prywatną zawsze możesz wysłać zapytanie o możliwość uzyskania obniżki .

W tym celu należy się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo . Warto też często zaglądać na naszą stronę ponieważ okresowo pojawiają się atrakcyjne wyprzedaże końcówek produktów lub sezonowe obniżki 

Czy można płacić w innej walucie niż PLN?

Aktualnie nie ma możliwości płatności w innych walutach niż polski Złoty